حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی
حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی

شاعیر دئییرلر شعری یازاندا
یاز گوله بولبوله باغلارا شاعیر
زمانین کول کوسون قودوز قوزقونون
سن اوخشاد قارتالی داغلارا شاعیر.
H
یوخسوللار گوزوندن دامان دامجینی
یئتیم لر چکدیگی آغیر سانجینی
قارداشا یاد اولان دوغما باجینی
من نئجه اوخشادیم قارانی آغا.
H
داغلارین باشیندا قارا قارغا چوخ
یاماجیندا آیی جیران کئچی یوخ
اته گینده تولکولرین قارنی توخ
من نئجه اوخشادیم تئپه نی داغا.
H
گویین یئدی قاتین آه لار دله جک
هارایا هارایچی بیر گون گله جک
ناحاق گوز یاشینی گومان سیله جک
من نئجه اوخشادیم خسته نی ساغ.
H
جاوانلار آری دی تیرییاکدا پئتک
قیردی جاوانلاری آنفیلانزا تک
آغاجی ایچیندن قورد یئییر دئمک
من نئجه اوخشادیم زه هری یاغا.
H
ذکاتدان خمسیدان حاجی اکیلیر
اوُلویه آیریدان اوتاق تیکیلیر
حکمتین شعرینه کفن بیچیلیر
من نئجه اوخشادیم آرخی بولاغا.
H
#✍محمد علی حکمتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.