حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی
حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من

بیر اوره گ گولدوره بیلمییه جکدیم

 نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من

اینسان اولوب درده دئیمییه جکدیم

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من


سینیخ قلبی بیرده سیندیراجاغدیم

اینسان قیریب پیلله لر قوراجاغدیم

بالتا اولوب خول بوداغ قیراجاغدیم

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من


چیبان اولوب گوز آلتدا چیخاجاغدیم

سئوگی لر دوهارین من ییخاجاغدیم

لیلی لر  یاندیریب من یاخاجاغدیم

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من


موکافات خطرینه جان آلاجاغدیم

بوهتانی توللاییب قان سالاجاغدیم

گئجه لر شیطانلا من  قالاجاغدیم

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من


آغ والیدین اولاجاغدیم دونیادا

قیزل گول تک سولاجاغدیم دونیادا

حاققین ساچین یولاجاغدیم دونیادا

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من


نه خئییره یارادیم نه دکی شئره

هی بزک بزدیم دیشی یه نره

بوهتان سیز قویمادیم قالا بیردَره

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من


حارام حالال قانمایاجاغدیمسا من

چیراغ اولوب یانمایاجاغدیمسا من

باختاورم سانمایاجاغدیمسا من

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من


ایستینی سویوغو بیلمییه جکدیم

بیر یئتیم گوزنو  سیلمییه جکدیم

حکمت لر آغلادیب گولمییه جکدیم

نه یه گلدیم بو دونیایه نه یه من 


محمد علی حکمتی 

بیله سوار

هیجدهم خرداد سال نود و شش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.