حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی
حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی

اولین شعرم سربازی

اولین شعرم در سال  ۶۳و۶۴ در سربازی بود سمنان و تهران مینوشتم پاره میکردم
یکی شعر کوتاه در داخل نامه هایم داشتم فوروارد کردم
که خیلی دوستش دارم

 آنا اولمه سم گلسئم 
ال ایغینی اوپه جم من 
دالیمجا آغلاسون بیلسئم
ائودن ائلدن کوسه جم من

شهید اولسام بیرگون آنا
چکمه ناله قلبون یانا
شکیلیمه دئسون جانا
بیلسئم سندن کوسه جم من

بوگونلرده قوتاراجاق
هیجران آیریلیق دوراجاق
محببت پتک قوراجاق
درد و غمدن کوسه جم من

گونش باتمیر آنا بوردا
بیر گون چاتمیر سونا بوردا
آیلار یاتمیر قانا بوردا
آیدان ایلدن کوسه جم من

خبر قانادلانیب  آنا
کدر اورغلانیب آنا
زغفر قوجاقلانیب آنا
آیریلیقدان کوسه جم من 

سال ۱۳۶۳و۶۴در سربازی 
از داخل یاداشتها و نامه های سربازی پیدا کردم
بیله سوار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.