حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی
حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی

گئتمیر


گون کئچیر عزیز قارداش
.یارالار کچیب گئتمیر
فلک هر گئجه گلیر
اورگی قان قان ائیله ییر
قانیمی ایچیب گئتمیر
یوخوم لوت عریان دوشوب
خیال قانادلاریلا
اوچور بولودلاراجاق
چوخ درزی گلیب گئدیر
بیری انصافا دولوب
لوت یوخومون اینینه
بیر کوینگ بیچیب گئتمیر
من یوخیدا گوریردیم
شاعیر شهرت ایتیرمیر
آمما حایف بیر شاعیر
کیتاب دفدرین بوکوب
دونیادان کوچیب کئدیر
ماراغلاندیم سوروشدیم
کیمدی بو شاعیر قارداش
دئدیلر راشید شاعیر
هچده اوزاغا گئتمیر
بو دونیادان گئتسه.ده
دوزلی شعری یاشاییر
کچمیش خاطیره سینی
معمار صمد قلبینده
وطن داش اوز شعرینده
حکمت بله یازیبدی
شاعیر هچ زامان اولمیر
اورگلرده چیرپینیر
روحیی بیزمله گزییر
شعری اوخینان زامان
هچ .بیزدن آرالانمیر
صندلینده اوتوروب
بیزی دینلییر کئتمییر

آنا دیلینده دئسوک

شاعیر هچ زامان اولمیر

دونیادان کوچیب گئتمیر

من دییم سن دئنن شعر زشت وزیبا

من دییم اینسانلار ا واجب ناهار
سن دئنن اینسانه زیاندور کاوار
من دییم آلله سنی خلق ایلیب
سن دئنن شیطان منه شر سولییب
من دییم اینسانلار آلانمور تویوغ
سن دئنن اینسانه نه لازیم تولوغ
من دییم اینسانلار آلابیلمور انار
سن دئنن اینشالا آلار بو باهار
 من دییم یارانه بیزه دردسر
سن دئنن اربابلار آلییر هی خبر
من دییم اینسان گرگ ادسین تلاش
سن دئنن  آجلیق یارادیبدی ساواش
من دییم اینسانلار اولوبدی مریض
سن دئنن قیشدا چوله چخما عزیز
من دییم اوندا گتیرر کیم چورک
سن دئنن آلله بیزه وئرمیش اوره گ
من دییم جراحلار  آشیب  داشیبلار
سن دئنن اینسانی سکویب قوشیبلار

من دییم ال ای دی چخیب مونحنی
سن دئنن  آجدیق کور ادیبدی منی
من دییم  اویناق هاوا چال سن منه
سن دئنن شئنلیگ نه یه لازیم سنه
گئد منه داستان دئمه سن حکمتی
یازاما شیرین شیت بو قئدر مثنوی
من دییم سن دئمه

آیریلمارام دوستلاردان

  

 

 

...

چوخ چتیندی من آیرلام دوستلاردان
منى بو گونلره سالانا لعنت
دوست منه قارداشدی من اوناسیرداش
دوستیمی الیمنن آلانا لعنت


خبر گلدی داش یوخومنان اویاتدى
اوز دوستینی هر بیر رنگه بویاتدی
بیلمه دیم دوستینی نئچیه ساتدى
آیریلیق سازنی چالانا لعنت


دونیانین وفاسی یوخیدی آی عسگر

شه به ده به زیین چوخدی آی عسگر

وجدان سیز ایمان سیزدوستدی آی عسگر

یالاننان دونیانی قاتانا لعنت 


بیر اومیر کریم نن دوستلیق ائت موشوک

سایسیز گئجه گوندوز شادلیق ائت موشوک

چه پولی چه پول سیز شاهلیق ائت موشوک

دوستلارین  آراسین ویرانا لعنت


اگیلدیم دوستیمین الینن اوپم

آغلادی گویمادی اوزینن اوپم

حاضیرم  اینانون گوزونن اوپم

شیطانا دیل  وئریب  دانانا لعنت


صداقت معرفت هایاندا قالدی

بو دونیا چوخ شاهی تاختیدان سالدی

مانقالین باشیندا جناب قوجالدی

منی  بو  اودلارا آتانا  لعنت


یاشیمیز اللینی آشیب آ دوستلار

اوره گیم دردیدن داشیب آدوستلار

روزگار اوزیده چاشیب آ دوستلار

 باجینی قارداشا ساتانا لعنت


من سیزی جبهه یه یولا سالاندا

آیریلیب آغلایب تنها قالاندا

هر گئلن نن سیزی خبر آلاندا

خاطیره دفترین پوزانا لعنت


حکمتین گول رنگی سارالاجاقدی
گون باتانا تاى قارالاجاقدی
دوستیمی الیمنن او آلاجاقدی

نامرد کولگه سینده قالانا لعنت

تقدیم اولسین  بش  نکته  اون ایکی نمره لی آی پی نن یازان دوستما والله تانیرام یاز ...