حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی
حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی

یاندیم

بسمه تعالی

باسلام ؛ مردم زرگر ، بیله سوار و حومه ضمن شنیدن خبر آتش سوزی زمینهای شما عزیزان وظیفه خود دانستم تا همدرد شما باشم چیزی از دستم بر نمی آید به جز نوشتن شعر امیدوارم ما را شریک و همدرد خود بدانید متشکرم. ( محمد علی حکمتی )


الله کریم دی


یاندیم




یانسون جیارون اوت وئران انسان یاناسان، من یاندیم


روزه محشرده یانارسان یاناجاغسان اولسن، من یاندیم


 هانسی وجدانلا مغان چول لئرینه اوت قالادون


کاسبین روزی سی یاندی قوساسان قان سولاسان، من یاندیم


پیس عمل له فلج اتدون مغانین مردومینی 


آتالار قالدی پریشان آ  چاقال باتاسان، من یاندیم


سونبولین هر بیرینه نقشه چکیب هر بیر آتا


نقشه سی اولدو بر آب، یانسین ائوون محو اولاسان من یاندیم


بیزیم ائلده اولا بیلمز بیله دینسیز بیر آدام


وئرا اوت قارداشنین قلبینه حیوان یاناسان، من یاندیم


آدی انسان اوزی درئنده بیر حیوان دی فلک


یاوا اوت وئردی کاسیب قلبینه عطشان قالاسان، من یاندیم


سن آناوننان سوروشارسان اگر اولسون بیر اوغیل


مطمئن بیل ناخلف سن، سنی خرچنگ توتاسان، من یاندیم


نیلمیشدی سنه بو اهل کشاورزمغان اودلاناسان


توتاجاغ ناله و نفرین کشاورز سنی ویران اولاسان، من یاندیم


حکمت ام گوردوگوم اُ اوتلو بلادن دییرم


مغانا اوت ورانی یاندراجاغ صاحب قرآن ،من یاندیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.