حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی
حکمتلی سوزلر

حکمتلی سوزلر

محمد علی حکمتی

همایش یادمان از مرحوم راشید جنجگو

مراسم تجلیل






























منبع سایت : گروه هنری رجا (http://a-masarrat.blogfa.com)

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد مسرت دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 12:16 http://a-masarrat.blogfa.com

جناب حکمتی بزرگوار -سلام ممنون که خبر همایش را درج کردی . خیلی سعی کردم در مورد پیامتان ساکت بمانم . اما ذکر چند نکته ضروری است :
اولا خود شما در تمام جلسات بودید و دیدید که من در انتخاب شعرا هیچ نقشی نداشتم چه در بیله سوار و چه در شهرستان های دیگر - بلکه این انجمن بود که حق انتخاب داشت و حق مطلب هم همین بود که انجمن انتخاب کند .
شما جهت روشن شدن ذهن تان می توانید از جناب فکرت و مهندس سوال کنید .
دوما برداشت عکس از وبلاگی و ننوشتن منبع آن کمی غیر منصفانه است گیرم من به قول شما بی عدالت بودم شما چرا عکس ها را گزینشی زدید انگار اصلا احمد مسرت آنجا نبوده . بابا حداقل این عکسارو از وبلاگ اون برداشتی .
من دوستت دارم چه بخواهی چه نخواهی

من هم احمد بی غم را دوست دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.